fbpx
Ciekawostki Zapisz się na Athletic Winter Camp 2019 !

Zapisz się na Athletic Winter Camp 2019 !

-

Jeśli marzysz o tym aby grać na najwyższym poziomie w swojej dyscyplinie oraz zminimalizować ryzyko urazów to Athletic Winter Camp jest dla Ciebie !
Obóz organizuje Body Condition Center, a zajęcia będzie prowadził m.in. Dawid Nabiałek, zawodnik występujący kilka lat temu na boiskach 2 i 3 ligi w barwach częstochowskich klubów – Rakowa i Skry.

Koszt: 650 zł (+50zł z posiłkiem potreningowym)
Na hasło: astar.czest.pl 15% ZNIŻKI !!!

Zgłoszenia przyjmowane będą do 17 lutego!
575510890 lub [email protected]
Zajęcia prowadzić będą m.in. były piłkarz Dawid Nabiałek oraz były siatkarz Bartosz Wojtal. / foto: Body Condition CenterZajęcia prowadzić będą m.in. były piłkarz Dawid Nabiałek oraz były siatkarz Bartosz Wojtal. / foto: Body Condition Center

PLAN OBOZU:

PONIEDZIAŁEK – 12:00 -16:00

  • EWAULACJA- TESTY – BALANS STRUKTURALNY
    Na pierwszym treningu, skoncentrujemy się na testach, aby sprawdzić każdego uczestnika pod kątem jego możliwości sportowych, przebytych kontuzji oraz zobaczymy nad czym musimy skoncentrować się w przyszłości, aby wyrównać balans mięśniowy w danych partiach ciała. Balans mięśniowy, będzie bardzo ważny w zapobieganiu kontuzji, aby nie doszło do przewagi siłowej danej grupy mięśniowej nad drugą.

*Przed każdą częścią głównego treningu, uczyć będziemy młodych sportowców prawidłowej rozgrzewki, która zagwarantuje przygotowanie organizmu do maksymalnego wysiłku.

  • PLYOMETRYKA –
    Na treningu tym wykorzystywać będziemy reaktywną pracę stawu skokowego, co przełoży się na przyspieszenie, skoczność, reakcję na obronę np. w piłce nożnej, czy w siatkówce, nauczy poprawnego wyhamowywania oraz lądowania. Trening ten będzie opierał się na własnym ciężarze ciała, wykorzystamy również płotki czy boxy plyometryczne.
  • TECHNIKA BIEGU –
    Skupimy się tutaj na nauce biegu, odpowiedniej długości kroków, wykorzystaniu trójwyprostu oraz odpowiednim ustawieniu tułowia względem danej fazy biegu(w zależności czy to jest przyspieszenie czy prędkość maksymalna).
  • TRENING SIŁOWY – DÓŁ CIAŁA– (ćwiczenia siłowe dolnej części ciała)-
    Praca na głównych wzorcach, jeżeli chodzi o dół naszego ciała . Główne ćwiczenia to przysiad, przysiad bułgarski, nordyckie opadanie, wspięcia na palce(siedząc, stojąc). Skupimy się na nauce bądź utrwaleniu wykonania prawidłowo tych ćwiczeń.

WTOREK – 12:00-16:00

  • TESTY PRZYŚPIESZENIA na 5 i 10 metrach – Czas Reakcji Sp z oo Fitlight Polska
  • MOC I ( Ćwiczenia Olimpijskie CLEAN & JERK, PIŁKI LEKARSKIE)
    – Nauka ćwiczeń olimpijskich : Clean&Jerk(zarzut i podrzut). Są to ćwiczenia mocy, które przełożą się na trójwyprost naszych dolnych części ciała. Trójwyprost jest fundamentem wysokiego skakania, biegania czy maksymalnego wykorzystania swojego przyspieszenia czy prędkości maksymalnej.
  • TRENING SIŁOWY – GÓRA CIAŁA –
    Praca na głównych wzorcach ruchowych, jeżeli chodzi o górę naszego ciała. Główne ćwiczenia to wyciskanie leżąc, wyciskanie stojąc, wiosłowanie. Skupimy się na nauce bądź utrwaleniu wykonania prawidłowo tych ćwiczeń.

ŚRODA -12:00-16:00

  • Wykład Dietetyka i Suplementacja – dietetyklukasz.pl Łukasz Krawczyk
  • WYKŁAD REGENERACJA + JEDNOSTKA REGENERACYJNA (AUTOMASAŻ, STRETCHING) –
    Młodzi atleci poznają efektywne sposoby regeneracji oraz przejdą jednostkę regeneracyjną, gdzie będą zajęcia z rozciągania oraz efektywnej pracy na automasażu czy kąpiel w ciepło/zimnej wodzie.

CZWARTEK -12:00 – 16:00

  • MOC II – (ĆWICZENIA OLIMPIJSKIE – SNATCH – RWANIE- PIŁKI LEKARSKIE) –
    Jest to kolejne świetne ćwiczenie mocy, które wpłynie na poprawę dynamiki czy eksplozywności.
    *Ćwiczenia Olimpijskie, świetnie nadadzą się również w kształtowaniu koordynacji ruchowej, ponieważ są to ćwiczenia trudne technicznie oraz wymagające aktywacji wielu grup mięśniowych.
  • STABILIZACJA CENTRALNA „CORE” I AKCESORIA-
    Ćwiczenia poprawiające stabilizację oraz ćwiczenia akcesoryjne, które w dalszej karierze młodzi zawodnicy, mogą wykorzystać w swojej rozgrzewce. Akcesoria świetnie nadają się również, pod kątem pracy nad grupami mięśni lokalnych(małe grupy mięśniowe), gdzie zawodnicy mogą wyrównać zaburzenia strukturalne swojego ciała, pod kątem zachowania odpowiedniego balansu mięśniowego, między danymi partiami mięśniowymi.

PIĄTEK 12:00 -16:00

  • PRZYŚPIESZENIE (TRENING Z UŻYCIEM SANEK – GUM – ŁAŃCUCHÓW) –
    Przypomnienie techniki biegu oraz ćwiczenia kształtujące przyspieszenie z wykorzystaniem sanek, gum, własnego ciała bądź użycie różnego rodzaju WALL DRILLI.
  • PORUSZANIE SIĘ KIERUNKOWE –
    Koncentrować będziemy się na poprawnym poruszaniu się przodem, tyłem oraz bokiem. Następnie przejdziemy do efektywnej zmiany kierunku biegu co przełoży się na poprawę możliwości motorycznych w wielu sportach.
  • TRENING SIŁOWY CAŁEGO CIAŁA-Skupimy się na nauce takich ćwiczeń jak martwy ciąg, podciąganie na drążku, glute bridge, ugianie przedramion z hantlami/sztangą, wyprosty przedramion z hantlami/sztangą(stojąc bądź leżąc).

Każdy uczestnik obozu poza wiedzą otrzyma m.in. pakiet startowy z koszulką. / foto: Body Condition Center
Każdy uczestnik obozu poza wiedzą otrzyma m.in. pakiet startowy z koszulką.

Źródło: własne / Body Condition Center


Może Cię zainteresować:


Skomentuj :
×